onsdag 1 juli 2009

inget brytet.

det är lite mulet ute nu & har mullrat lite tidigare idag.
men värmen den består.

Har idag på morgonsidan/f.m vart in med loke till sjukhuset igen, då vi skulle på Röntgen & se över hans ben/fot.

min stackars älskling blev hysterisk där inne i rummet & grät & skrek.
det skärde i mitt hjärta:-(

visst det gick över, men långt efter att vi röntgat. min stackars plutt.
förstår inte varför dem inte kan ge lite lugnande till en sån liten.
men men, nu är det gjort & hoppas vi slipper det något mer.

Efter röntgen så blev vi uppskickade till doktorn igen & det var inget som var av eller såg konstigt ut - vilket ju känns jätte skönt!

men man vill ju veta varför han har så ont & så, men antagligen kan han ha stuckat sej igen eller något sånt & har därmed ondare & så blir han nog mkt sur pga att han inte kan gå & så som vanligt.

ja vi var välkommen tillbaka om det inte blitt bättre nästa vecka.
& skulle fortsätta ge honom suppalvedon.

så vi får se hur det ter sej detta.

efter sjukhusbesöket & en väldigt upprörd johanna så åkte vi hem & la oss - både jag & Loke.

jag sov i 1 timme & sedan så kom katti, wilma & Nora hit & hälsade på:-)
barnen lekte, vi fikade & gick sedan bort till lekparken här på gatan.

nu leker loke med sin nya bmw bil han fick utav mamma & jag ska väl börja fundera på lite middag, men är inte så värst sugen på nått. amn blir inte så hungrig i denna värme.

blir nått enkelt tror jag.

Annars idag/ikväll blir det en lugn hemmakväll bara.
Ullis skulle iväg på kaeroke ikväll & ville ha mig med & visst skulle det vara väldigt roligt - men har varken barn eller hundvakt.

så det får bli en annan onsdag, men som sagt det skulle vara skoj.

nä nu ska jag gå & kika på vad loke har för sej.

ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Marielle sa...

Vilken tur det inte va något brutet. Det skulle väl känts förjävligt att han nrutit nått o inte fått hjälp på en gång? Varför blev han så upprörd?