måndag 3 augusti 2009

Måndag, snart tisdag.

sitter & kikar runt lite på nätet.

ska väl göra kväller snart jag också.
haft besök utav Moa & Frida nu på kvällskvisten & det är som vanligt alltid lika trevligt:-D

Annars idag så har det mest vart lugnt.
Vart ut & gått några km med vovvarna & loke (i vagnen såklart)
plockat lite här hemma, busat med loke & vilat.
efter lokes middagslur så gjorde vi oss iordning & for ut till karmor för att hälsa på Fam. engström-andersson & barnen lekte & busade i massor.

medans jag & jessica höll oss till kaffet & en massa surr:-)

I helgen som va så jobbade jag, vi fixade som sagt lite i hallen & så.
annars har vi mest bara vart, kikat på filmer, myst & ätit gott!

nu är jag ledig 3 dagar & det är skönt.
fast nu återstår ju bara 2 dagar då en av dem 3 lediga redan passerat.

imorgon blir det nog inga större äventyr, kanske träffa camilla & barnen hennes så dem får leka lite & vi umgås.

& nu har jag bara 6 arbetspass kvar på mitt schema på åsgården, vilket känns lite tråkigt - då jag trivs bra där.

sen får vi väl se om jag blir kvar på bemaningen eller ej.
men jag är glad för det jag får & för att man får jobba.
så vi får se.

fick i alla fall mitt arbetsgivarintyg från landstinget idag som jag väntat på i nästan 3 veckor nu:-( så nu kan jag äntligen skicka in alla papper till a-kassan & få lite pengar!

hoppas bara på att det rullar på & inte strular en massa.(som det brukar kunna göra sånna gånger)

lägger upp lite bilder från dagen då vi var på järvzoo förra veckan med min svärfar:











Inga kommentarer: