onsdag 28 mars 2012

nattvecka

sitter & kikar på Nick. jr & fikar frukost med min guldklimp till son:-)
idag har vi hemma dag då jag ska jobba inatt & loke ska till dagis först ikväll & sova.

tråkigt väder ute:-( så inte jätteskojväder, vi får ta & pyssla lite inne istället. & på e.m ska vi träffa sara & oscar för lite fika & förhoppningsvis så har regnet slutat & vi kan göra ett besök till lekparken.

annars denna vecka så har vi sysselsatt oss med ett besök till min farfar, blev bjuden på god mat å fikat stod vi för med tårta.:-)

var även & köpte ny cykel till loke i måndags & nya skor till både honom å mig:-)
& trotts att nya cykeln kanske är lite stor ännu, så fixade han det galant, den andra cykeln är på gränsen till för lite & han orkar inte cykla på den.

jobbade ju i måndags natt också,så då var det nattis för loke då med.

jobbar även imorgonnatt denna vecka, men imorgon kommer ju älskade robban hem:-) så då blir det ledigt för loke på dagis & på fredag får vi vara lediga allesammans ända tills på måndag:-)

& på fredag ska bästa frida komma hit så ska vi hitta på något, framförallt pyssla en massa, men hoppas på finväder så man kan vara ute lite å kanske gå på utflykt å grilla korv eller nått. sånt som märks.

annars i helgen vet jag inte vad som händer, men det finns ju att göra här hemma;-)

det är ju snart ett år sedan vi började med köket & det börjar väl verkligen bli dags å färdigställa;-)

nä nu ska jag ta en dusch så man är redo för den här dagen också:-)

2 kommentarer:

Marielle sa...

Johanna den där mindre cykeln skulle jag kanske kunna köpa av er beroende på pris och hur den ser ut om ni vill sälja den? Alve behöver en och han fyller 3 år i maj. Skulle vara en fin present åt honom.

Johanna sa...

vi ska tyvär inte sälja den, hoppas du hittar en passande:-)