tisdag 7 oktober 2008

besök hos tandläkaren

sitter ner en stund, loke vilar lite & jag har just ätit lite middag.
ska snart lägga mej & blunda en stund jag å.

sedan ska jag försöka dammsuga av lite här hemma & sedan åka ut till jessica en sväng & hälsa på tror jag.

Idag så har vi vart på folktandvården, lokes första besök. var en vanlig information vad barnet "får & inte får äta" & lite sånt. han var så duktig så & nu ska vi börja borsta lokes 2 gaddar:-) vi får väl se hur det ska gå, men det ska nog inte vara några problem.

efter besöket hos tandläkaren så var jag, loke & mamma ner på stan en sväng.
jag inhandlade lite nya gardiner till sovrummet - hoppas dem passar. & så var vi & handlade lite kläder åt lokes lilla 3 mäning Melwin som föddes den 14:e september. så det ska postas idag, så hoppas jag han får dem imorgon eller på torsdag.

sen var vi ut på e-center & handlade lite & fikade & sen bar det av hemåt.

Svärmor kom förbi med en liten köksvåg så jag kan väga valparna (eftersom jag pajade den jag hade igår:-S)

& som sagt nu sitter jag här, hör att valparna har börjat pipa, ska kolla till dem nu & sen lägga mej & vila en stund (välbehövligt)

tjao & ha en bra kväll

Inga kommentarer: