lördag 24 oktober 2009

toktroll....

Regningt idag & en riktig inne dag för min & lokes del.
Robert är ute & jagar med peter idag & är nog skapligt pissblöt nu.

vår morgon har spenderats i soffan med lördagsmorgonmys till Playhouse disney, jagalekar & dammsugning.

Loke har nu lagt sej & sovit en stund

& jag håller på att eldar, tvättar & har torkat golven:-) var behövligt då Loke hade ut en hel mjölktetra på köksgolvet igår;-) *busunge*

& snart kommer robert hem också.

sen ska Loke åka till sin farmor & sova där inatt.
hon ska komma & hämta honom efter att han sovit middag, skönt att slippa flänga omkring, innan man ska iväg själv.

jag & robert ska till Pernilla & Lars ikväll & bjuda dem på Langos - ja jag vet att det låter "sjukt" att vi ska åka hem till dem å bjuda dem på langos ( men det är pga olika skäl*tyvär*)

men det ses fram emot & det blir nog en del sällskapsspelande & säkert tv-spel med.

Imorgon innan vi hämtar loke så ska vi åka upp till pappa, robert ska hjälpa honom dra lite el i det nybyggda stallet - få upp lite lyse.
men det är mkt som skall göras, så det får tas i etaper.

blir inte så mkt snickrat i lokes rum i helgen tyvär, men det är som det är.
& ibland så ska man "leva" också & göra annat.

nä nu ska jag dricka lite kaffe & surfa runt lite innan jag ska ta mej en dusch.

trevlig lördag:-)

(Moa - min tanke på hur din fredagsmorgon såg ut - roar mej ännu, ha ha. *förlåt*)



Bus i tältet:-D

1 kommentar:

! sa...

alltid roar man nån =)