torsdag 26 november 2009

Solen gluttar fram

ja det är precis vad den gör och jag har precis vart ut med voffarna, fast det är ändå kyligt *brr* man kanske kan börja hoppas på lite snö snart.

Loke är på dagis idag och jag hoppas det ska gå bra nu när han inte vart där på mer än en vecka. men dte är nog inga problems.

han tycker nog bara det är roligt att vara tillbaka bland alla andra barn.

själv får jag se vad dagen erbjuder, ska försöka ta mej en dusch, göra mig iordning och åka & veckohandla i alla fall.

skönt att ha det gjort då det är fullt upp endå i helgen
ska även åka & köpa några julgardiner till köket hade jag tänkt, får se om jag hittar nått som passar.

& jag känner mig mkt piggare nu:-) vilket e Lovely*
har lite rethosta kvar nu bara som jag lindrar med sliskig hostmedicin - men det hjälper och det är jag glad för:-)

så nu hoppas jag på att man klarar sej från mer sjukor på ett tag.

Idag kommer Robbelirobban hem också, skönt att få hem honom:-)

nä nu ska jag nog försöka göra ett ryck.
ha det bra.

Inga kommentarer: