måndag 22 mars 2010

måndagen

solen skiner ute & det är vår gen:-)
igår var vädret sämre & man trodde att de skulle bi vinter igen nästan.

vi får hoppas på att det fortsätter i rätt riktning nu.

Loke lämnade jag på dagis till kl. 9 & sen åkte jag hem för att äta frukost.

& nu ska jag snart lägga mej på soffan en stund & vila - är helt slut. egentligen så ska man väl vara ute i det härliga vädret. men det får jag ta sen. måste ta igen mej lite.

& i e.m så kommer robert hem:-D som vi längtar efter honom, så det ska bli skönt att ha honom hemma en sväng. iofs så åker han & jobbar imorgon igen tills på torsdag. men de går fort & snart är det helg igen:-)

själv är jag ledig idag & imorgon, för att sen jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag.

vilket känns toppen, även om man går miste om tid med familjen. men det är pengar & det tackar man absolut inte nej till just nu.

igår e.m så kom moa, jonas & lea hit på lite fika & för att fira loke & detvar trevligt:-) är så tråkigt att man inte hinner ses så mkt nu:-( men man går om varandra. jobbar inte jag så jobbar hon osv.
men vi får försöka ta igen det snart. eller hur?

& i e.m så kommer kanske pappa & kicki hit & firar loke om dom nu vart magsjuke fria tillräckligt länge. men dom var då pigga i lördags & igår i alla fall. så vi får väl se.

kan ju försöka printa ner vad loke fick för presenter i lördags/söndags också: kläder, böcker, filmer, bilgarage, trehjuling, duplo, bilar & radiostyrda bilar, pussel, fiskespö & plastfiskar, tripp trapp stol och pyssel bok.

tror jag kommit ihåg allt nu.
är inte helt otippat att pappa och kicki kommer med en leksaksdammsugare & mopp set till honom idag.

men nöjd & glad är han då över alla saker han fått.
& det är så roligt nu när han börjat förstå att man ska öppna paketen & inte bara gå ifrån dem:-)

nä nu ska jag slå i kull mej på soffan en stund.

ha en härlig dag<3

1 kommentar:

moa sa...

självklart ska vi ta igen det, jag vet inte bara när =) haha skulle fan behöva en semester nu va