tisdag 5 april 2011

grillning

sitter & äter banan & kikar runt lite på nätet. har en liten loke brevid mig som sover & susar sött. men börjar snart bli dags att väcka liv i honom så vi kan börja med lite middag snart också.

Han var helt slut när vi kom tillbaka från vår lilla utflykt från skogen.
fick plumsa rätt mkt då det "smällt" rätt mkt i skogen. men tur det finns skoterspår i alla fall.

vi var nog ute i 2,5 timme i vare fall, solade, grillade korv & bakade snökakor med plastmuggar.

så nu känner man sig nöjd med ute aktiviteter för idag:-)

& tur att vi gick ut på f.m när solen fortfarande lyste med sin närvaro, för efter lunch så försvann den "vackert" bakom alla moln:-(

efter middagen så ska vi ta oss en dusch då vi inte luktar nyponrosor precis, mer brandrök.

& sen ska ju loke till dagis vid 18 tiden & sova där.
får se vad jag hittar på innan nattjobbet om jag åker hem & bara slappar eller hälsar på någon. men lutar mest åt hemåt hållet. ja vi får väl se.....

Imorgon efter att jag vilat så ska jag i alla fall lyxa till det med att åka & fixa till naglarna:-) som jag längtar & vad roligt det ska bli:-D

träffade ju en tjej hos Frissan igår som också satt hårmodell, som är utbildad & pysslar med detta hemma - så imorgon får man "gelé"-naglar :-) *jihoo*

det behövs verkligen, är så trött på att det inte går att fixa eller göra något med mina naglar. dom går bara av eller blir fula.

nä så detta passar perfekt.

+ att robban kommer hem imorgonkväll också, så när jag kommer hem från nattjobbet på torsdag morgon får jag mysa ner med honom vid min sida:-D

nä nu så, nu blir det uppdrag väcka loke - vilket är lättare gjort en sagt;-)

hej svejs*

Inga kommentarer: