tisdag 12 juni 2012

ledig dag


sitter & smuttar på lite kaffe. ledig dag idag & väldigt efterlängtad.
helt sopslut efter "5 dagars arbete"

& imorgon går jag på dag 1 av 3 igen.

min lediga dag ska jag tillbringa hos ulrika på salongen, med klipp + färg:-D ska bli underbart å få bli lite ompysslad:-)

& i e.m ska vi till lokes dagis på sommarfest, super mysigt ju:-)
ska komma ihåg å åka & köpa något gott fika till det också.

i helgen jobbade jag ju både lördag & söndag så hemma var jag väl inte så effektiv mer än tränade, åt & sov, fast på lördag kväll var vi över till carina & tobbe en sväng & satt på deras inglasade & myste & surrade lite. vill också ha en inglasad altan att förlänga kvällarna på ute!

med shape up går det lysande. mkt fusk i helgen men inget som förändrats på varken vikt eller mått. har till och med minskat 1 cm till i midjan sen i fredags:-)

& igår hade jag på mig ett par byxor som i princip är nya & dom är redan förstora.
tyvär då jag tycker om dom så mkt. men det blir nog tillfällen då dom passar igen;-)

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, så jag återkommer.

men här nedan kan den som vill, gå in på min byggla blogg för att se renoveringen av köket..


http://www.byggla.se

Inga kommentarer: