torsdag 24 januari 2013

sovmorgon deluxe

just druckit lite kaffe & skrivit handlings lista till vecko handlingen jag snart ska ge mig iväg på.
ska bara ta mig en dusch å göra mig klar för en tur till e-center.

Eftersom loke sovit hos mormor inatt så passade jag på att sova till 10 idag, riktigt skönt & behövligt.
klev upp å tog en promenad med vovvarna i fina vädret ute & heller inte så kallt, -7 & en helt okey grad:-)

in å elda å äta frukost, skönt med lite egentid å bara ta det lugnt.

igår kväll så var jag, frida & leo upp på hällmyra & åkte 2,5 km på längdskidor.
kändes riktigt bra & orkade upp i backarna med lite fart denna gång:-)
det tar sig;-)

Måste ut & åka någon mer dag denna vecka, men då håller jag mig till spåret här hemma i borg.

efter skidturen så for vi hem till frida & fikade lite.
mysig & rolig kväll:-)

nä nu ska jag stoppa i mer ved i pannan & kaminen.
ha en härlig dag

Inga kommentarer: