torsdag 7 februari 2013

mobiltrubbel

torsdag & idag passade jag på att sova till 10 *ljuvligt*
fast iofs kunde jag inte somna förens sent inatt pga blåsten. usch vad det tog i:-S

vart ut med vovvar i snö å blåst efter jag klivit upp, käkat frulle, eldar för fullt nu & ska snart ta en dusch innan jag ska hämta hem loke från mamma.

men först en kopp kaffe å lite skrivning här.

& idag kommer bästa sambon hem & loke ska på gympa ikväll igen. dom har bytt grupp & dag.
så denna vecka blev det gympa 2 dagar, men inte är loke ledsen för det inte.
så nu kör vi torsdagar istället å det känns nästan bättre & lättare i vardagen då kan ju även robban åka dit med honom:-)

skulle egentligen vart å handlat idag å, men det får bli imorgon.
skickar nog till och med iväg robban på det;-)

har nyss chattat med halebop också då min mobil krånglar sen igår e.m & inte kan ta emot några sms:-/
så om ni funderar - så har jag inte blivit stram, hoppas det ska släppa & blir väl sms bombad sen kan jag tänka.

i helgen har vi inga större planer. skulle behöva stöka av massvis här hemma.
men vi får se hur det blir.

& på lördagkväll ska några av brudarna åka ut till johanna i dåbo på middag & spelkväll. är väl mellon också som vi säkerligen kommer glutta på lite;-) ska bli skoj å mysigt.

sen är det ju skidträningen på söndag.
så någon gång därimellan ska väl lite röjning hinnas med här hemma!
ska nog också kolla igenom lite av lokes bäbiskläder & grejjer i helgen.
har ju inte sparat så fasligt mkt men lite i vare fall.
& det som säng, amningskudde, babybjörn bärsele(eller vad det heter) har vi ju kvar + alla täcken, sängkläder osv. men kläderna är det nog inte så mkt kvar av 2 kartonger på sin höjd kan jag tänka.

så det ska bli roligt att kika igenom:-)

nä nu ska jag snart kliva in i duschen.
& kicka igång den här dagen rejält. måste nog kanske ut å skotta också, hmmm.






Inga kommentarer: