torsdag 12 maj 2011

Efterlängtad torsdag.....

sitter med en kopp kaffe, nyss haft Sara på besök en sväng:-)

Har hunnit med att dricka lite morgonkaffe med pappa & kicki, städat & handling. känns skönt.
ska slänga igång en maskin tvätt också innan jag hämtar lokeman.

& snart är nog robban äntligen hemma också:-D

Blir väl till å dra igång med någon middag snart också, stuvade makaroner & korv står på dagens meny:-)

Sen ska jag iväg & kvällsjobba 17-21. ett perfekt pass må jag säga.
så att man hunnit med lite idag.

Imorgon jobbar jag dagtur igen & sen är det äntligen helg igen:-)

men nu ska jag dricka upp kaffet & gå & pussa upp karln min som just kom hem:-)
hej//JP

4 kommentarer:

E sa...

Hej.
Gick ni föräldrargrupp när ni väntade barn?
I så fall är det något man borde gå på? Har man ut något av det eller är det mest för att träffa andra föräldrar?
/E

Johanna sa...

Hej E.

vi gick på föräldrargrupp när vi väntade loke & jag tycker det var jätte bra & givande:-)

bra & nyttig info + att man ju såklart träffar andra föräldrar också ju:-)

//Johanna

E sa...

Tack för svaret :)

Johanna sa...

lugnt det, vem du nu än är;-) lycka till. kram