onsdag 4 maj 2011

klippdags.

sitter & mumsar i mig frulle & gluttar på tv:n.
precis vart ut med hundarna på en morgonnix.

& idag är solen äntligen tillbaka, helt underbart:-)

idag har jag haft sovmorgon & det var så himla skönt & välbehövligt:-)

ska snart göra mig iordning för att åka till farfar på lite fika å klippa honom också.

sen ska jag svänga förbi på magasin 4 med 2 påsar av lokes urväxta kläder.
kanske hoppas på att få en liten slant för dem & att hon vill ta emot kläderna, så att någon annan får användning för lite grabbkläder:-) återbruk är en bra sak verkligen.

& sen är det ju dags att hämta lokeman hos mamma också, där han sovit inatt.
bli bjuden på lite lunch också:-)

sikken tur jag har, middag igår & lunch idag och så himla skönt att slippa tänka på matlagning 2 dagar.

ikväll ska jag iväg och jobba natt.
loke ska sova på dagis inatt & innan jobb så ska jag ta mej en sväng förbi hos moa på lite kaffe & surr:-)

igår kväll så tillbringade jag tid med Frida, Sara & Johanna.
så himla mysigt & trevligt.

fler sådana kvällar tack!

& imorgon kommer ju världens bästa robert hem också - ME LIKE<3

nä nu så, frukosten upp fikad & dags att göra sig iordning då.

/JP

Inga kommentarer: