tisdag 3 maj 2011

skogspromenad

sitter & knaprar på ett äpple & kikar runt lite på nätet.
helt döslut & trött.

har knappt sovit inatt, legat & funderat på en massa olika saker hit å dit, hört ljud, vart täppt i näsan osv osv.....

men somnar nog ovaggat ikväll i alla fall.

Jag ska snart göra mig klar & åka å hämta loke, sen far vi vidare till mamma å blir bjuden på mat:-D sen ska loke få sova kvar där i natt, så ska jag åka & umgås lite med Sara & Frida sen. äntligen åka & kika in saras lya:-) så det blir skoj.

& ikväll är det ju DH och se fram emot också, bästa serien:-)
+ att imorgon får man lite sovmorgon också:-D
vilket behövs då dagen är fullspäckad imorgon & jag ska iväg å jobba natt.
så tack till världens bästa mamma<3

Annars idag då.
efter att ha lämnat loke på dagis så kom mamma hit. tog med oss hundarna ut på en rejäl promenad. nästan 2 timmar:-)

sen hem på lite kaffe å bada skruffsarna. rejält skitiga må jag säga.
men nu är dem rena, fina å luktar gott:-D
(men i helgen så ska vi ta & försöka hinna klippa ner dem i pälsen, ser ut som får just nu:-( fast söta sådana )

har även tagit 3 fästingar på dem idag också *uäkk*
I hate them!

& här i krokarna brukar vi inte ha så mkt fästingar, men iofs så har det ju vart kallt å fuktigt nu. så då frodas dom väl som bara den....usch det ryser i mig! förstår inte ens varför djuret ska finnas för!!!!



näö usch, över till annat.

Igårkväll så var jag riktigt effektiv å la upp massor med saker på tradera, har säkert en 30 ting upplagt nu. å mer ska in.
herr & damkläder & massa skor.
så nu hoppas jag verkligen på lite x-tra cash:-)

synd bara att det tar sån tid att lägga upp allting.
men men, det får det väl vara värt.

nä nu ska jag göra mig iordning, checka pannan å ge mig iväg till dagis efter Loke.

/JP

2 kommentarer:

Marielle sa...

länka det du har lagt upp tradera:)

Johanna sa...

http://www.tradera.com/Super-Snygg-Topp-Tunika-auktion_162403_132250766

länkar såhär melle så kan du ju bara klicka vidare på resten av alla mina annonser:-)