måndag 30 maj 2011

kvälls jobb

sitter & kikar runt på nätet lite, fikat lite yoghurt & ska snart ut med voffarna.
Ikväll har jag jobbat 14-21.vilket var riktigt skönt så man hann med lite stök här hemma:-)

lämnade loke på dagis imorse å sen var det bara till å åka hem & börja på.
städat hela övervåningen, möblerat lite på lokes rum, vikt tvätt & sorterat. & städat badrummet + tvättat.

så nu är det gjort också.

gått bra att jobba & medans jag jobbat så har loke vart med mamma.
Så i mitt ställe så åkte dom till pappa m. familj & firade kicki som fyller år idag:-)

så dom har haft det toppen.

Imorgon är jag ledig 1 dag igen & då blir det frisör besök, ska färga & klippa:-) ska bli så skönt. Men blir lite ovant med en annan frisör bara(då ullis & A fått sin lilla jesper & hon är f-ledig) men kommer säkert bli alldeles toppen:-D

Ska även följa med mamma & leta utemöbler åt henne & jag ska åka å köpa mer marksten till baksidan & husgrundsfärg är jag också sugen på att köpa:-)

sen får vi se vad som hittas på.

jobbar 2 dagar sen igen & sen är det långledigt för både mig & robert tills nästa vecka:-D

& igår (söndag) så var vi ner på ikea & beställde köket ÄNTLIGEN!!! så nästa onsdag kommer det:-D så snart kan jag & mina pinglor ha vin combo skruva ihop stommarkväll;-)

Det blir i alla fall Vita ÄDEL luckor å det kommer bli toppen:-)
på fredag ska vi kika på golv & kakel har jag hittat ett intressant på bauhaus:-)

Så i helgen så kommer gamla köket rivas ner & väggen rivas ner så det äntligen blir stort, luftigt å öppet:-D

längtas* men mitt tålamod med att leva som i ett kråkbo ett tag framöver, kommer testas rejält. Men i slutändan kommer det ju vara värt det till 110%

nä nu ska jag ta ut voffarna & sen blir det kväller.

så go natt*

Inga kommentarer: