onsdag 8 juni 2011

nattjobb.....

sitter på jobbet, har jobbat inatt & nu på morgonkvisten somnade J om efter dåligt med sömn inatt.

snart kommer kia & byter av mig å då ska jag hem å vila/sova:-)
men ska även ligga å invänta att dom hör av sig & vill komma med köket. Ja äntligen kommer det, tyvär så kan man ju inte skruva ihop allt å ställa upp ännu. då det är långt ifrån klart i blivande köket, men vi har börjat i vare fall:-)















så nu har vi å göra ett tag framöver. så himla glad för lars & pernillas hjälp i helgen, hade vi inte haft deras hjälp så hade vi inte hunnit lika mkt.

Ikväll kommer robert hem igen också:-) blev en kortvecka för honom.
mig med, jobbar bara 1 natt till å sen ledig till onsdagnatt igen:-)

loke har sovit på dagis inatt, så honom ska jag hämta sen på e.m:-)
& så ska vi försöka hitta ett golv till köket *beslutångest*
ska även till Anna. M på fika ikväll innan jobbet:-)

men nu ska jag börja packa ihop mina saker å invänta Kia så jag får åka hem å sova:-)

önskar er alla en härlig dag<3

Inga kommentarer: