onsdag 29 juni 2011

dagen idá

imorse skjutsade jag loke till dagis till 9.30 & sen hade jag & lokes fröken anna kvartis, bara en massa positivt om loke, så det var ju skönt att höra:-D

for sen hem å gick ut med vovvarna & sen vidare för att hämta Jessica å in till stan för en lunch med Moa.

super trevligt:-) kikade på i lite affärer & shoppade lite smått å gott, en tunika, ett linne, en topp & 3/4 jeans till Robert. hoppas dem passar å duger. dem var snygga enligt mig i alla fall. vi får väl se om dem behålls, byts eller lämnas tillbaka.

for sen hem efter en trevlig stund med brudarna på stan, tog emot varor från brändts & fick hjälp av pappa å ta in kyl/frys.

sen var det dags å hämta loke.

tog sedan en spontantripp till Glada Hudik med loke å pappa för lite mer shopping.
blev lite fina lyktor att ha ute i sommar, en darttavla, ny modellera till loke å en jordgubbsskivare från Clas Ohlson.

var även in på jysk å inhandlade ett parasoll & parasollfot, en fin kruka, ett blixten mc queen paraply till loke, en nattlampa med blixten på & ett påslakanset med rorri på till loke:-)

Avslutade med en tur till Ica Maxi & vilken super duper bra butik.
& vad mkt fint dom hade.
där inköptes en ny vattenkokare:-)
& innan vi åkte hemöver så åt vi korv med bröd å fikade glass å kaffe.

loke tvärslocknade mer än nöjd när vi väl kom hem vid 21.
tur han är ledig imorgon. eller ja, han ska dit till kl. 18 imorgon å sova på dagis. men sovmorgon för hans del i alla fall.

när han somnat så plockde jag undan lite här hemma å körde igång kyl/frys.
så imorgon kan jag flytta över matvarorna i det det:-D

nu ska jag snart lägga mig, imorgonbitti kommer mamma hit å är med loke, så ska jag iväg å få naglarna fixade äntligen:-D

sen kanske vi hakar på Moa m. familj till badstranden en sväng:-)
annars är vi bara hemma å jäser & badar i poolen:-)

nä nu så, börjar bli dags för sängen.
go natt*

Inga kommentarer: