lördag 2 juli 2011

SeMeStEr

sitter & tittar på tv med loke å ska äta lite frukost. riktigt morgonmys*
ska ta oss en dusch snart & sen väcka pappan i huset.
vid 9.30-10.00 kommer kicki å hämtar loke där han ska vara tills imorgon.
då jag jobbar & robert ju sticker ner till gbg för massa skoj, tex. mettalica & liseberg & blir borta ända tills på måndag, men det blir nog skoj för honom:-D

ja som sagt idag jobbar jag till 18 & sen är det äntligen SEMESTER i 4 veckor!
sen ska jag ta 3 veckor v.34,35 & 36 också.

skönt med mkt ledigt:-)
robert gick ju i torsdags å det är så skönt att vi ska vara lediga tillsammans:-)

Semestern "firar" jag med några av mina bästa tjejer ikväll: pernilla, Frida, (jessica?) & kanske linda.
så nu längtar jag.

men nu ska jag ta & sätta lite fart här hemma.

Inga kommentarer: