måndag 15 augusti 2011

springtur

smuttar på lite vatten & kaffe.
grey´s går i bakgrunden på 5:an:-)

har precis avklarat 2 km uppe i spåret & känner mig riktigt nöjd, även om det tog kan jag säga.

men så himla skönt, ska verkligen hålla i detta nu.
det gör en bara gott:-)

idag hade vi sovmorgon till halv 8 & vid 9 fick loke åka till dagis.
hämtar honom vid 14 igen, då jag ska iväg och jobba kväll 16-21
& loke ska få vara med Kicki medans.

min farbror fyller idag 55 så hipp hipp hurra till honom:-D
loke & kicki får fira från mig.

helgen har bestått av mkt pyssel här hemma & jobb för min del.
vi har nu äntligen kopplat in vattnet i köket & diskmaskinen funkar nu precis som den ska *ÄNTLIGEN*

vi slipper nu allt vad plastartiklar heter *jippikajjej*
& nu kan vi laga mat i nya köket för fulla muggar också, så himla underbart:-D
det börjar verkligen gå åt rätt håll nu.

igår gjorde vi även ett besök på strömmingsleken.
loke fick åka lite karusell & så inköptes lite hemmagjord nougat.
mer än så blev det inte, men det räcker för denna gång:-D

:-)

men nu ska jag ta & stöka på lite i köket & göra lunch.


Inga kommentarer: