tisdag 16 augusti 2011

kaffetåren

sitter & tittar på playhouse disney med loke & sörplar på lite coffe:-)
vi har nyss vart ut med dogzen & ska snart bege oss till Jessica & Fia för en på hälsning.

Loke är ledig från dagis idag, men ska dit ikväll & sova då jag ska jobba natt.
sen har jag semester igen *helt sjukt & underbart framför allt*

& så ska jag till farbror lennart ikväll också innan jobbet & fira honom i efterskott:-) blir perfa det.

Hade velat ut på en lite motionsrunda idag också, men blir lite svårt att hinna med det idag. så det får bli imorgon innan jag hämtar loke på dagis.
får köra lite sit-ups & benböjjar hemma idag istället.

kan väl kanske vara bra att mjukstarta lite & inte köra på stenhårt.

men jag kan då säga det att idag har träningsvärken smugit sej på, trots att man stretchat. men då känns det ju att man gjort något i alla fall.

& igår så föddes min 3männings lilla Elsa:-D 7 veckor för tidigt, men ändå en stor & välmående liten tösa bit på 1960 gr & 42,5 cm lång.

jag hoppas dom alla mår bra, tänker på dem & är minst sagt så himla glad för deras skull:-D

på lördags så är det åter igen dags att bli ett år äldre.
hade först tänkt dra igång med storbak i nya köket & donat i massor.
men det blir nog en enkel smörgåstårta & ev. en vanlig tårta & firande med närmsta familjen. helst hade jag velat åkt bort.
men på kvällen ska jag hitta på något med några av mina fina vänner, vad det blir får vi se!? men jag ser verkligen fram emot det:-D

nä nu ska jag packa ihop & göra oss klara för en tur till Karmor:-)
önskar er alla en härlig dag



Inga kommentarer: