torsdag 22 december 2011

2 dagar kvar....

har en liten lunch paus i allt stök.
har from igår "långledigt" tom måndag:-)
så idag passar jag på att städa medans loke är på dagis.
ska torka golven nu bara & bädda rent i sängarna våra.
& dra igång lite tvättning.

sen är det klart:-)
ska även åka & slänga en massa pappersinsamling & annan insamling när jag hämtat loke.

& ikväll kommer robban hem & blir hemma tills den 2 januari - härligt må jag säga!

& nu är det bara 2 dagar kvar till jul:-)
så imorgon ska jag göra klart dom sista klapparna & handla inför lördagen:-)
ska väl även göra jansonen klar & sen blir det bara uppesittar mys på kvällen:-)

& ikväll kommer lars & pernilla hit på lite mys & fika.

men nu ska jag fortsätta med mitt stök.

tjingeling

1 kommentar:

Marielle sa...

Långledigt ja och ska städa haha. Måste skratta lite grann för hur många karlar skulle göra det tror du;)?