onsdag 21 december 2011

kvällspass

sitter & tittar på barntv å myser med lokeman. imorse tog vi lite sovmorgon till halv 9 & sen frukostdags. ska snart ta en dusch & göra mig klar.

sen ska vi ut med hundarna på en promenix.
sen lunch & göra iordning då loke ska på dagis från kl. 13-19.30 då jag har kvällspass idag.

innan jag börjar idag ska jag fixa med lite småsaker på stan & sen är det bara till å bege sig för ett pass.

har även ringt & sagt upp ellies försäkring på Agria nu på morgonen.
dels för att samla alla våra försäkringar på folksam & för att det skiljer så hemskt i pris.

igår var jag & fixade naglarna hos carro & denna gång blev det lite juligt.
& så tog jag ner dom rejält denna gång, vilket känns super skönt.

tog även en tur förbi hos Jessica igår på kaffe, trevligt:-)

& på kvällen så kom frida, sara, lilla oscar & Moa hit på glöggkväll.
så himla mysigt & trevligt att få umgås lite innan jul.

ja nu är det bara 3 dagar kvar till julafton. shiit vad fort det går.
ska se till å städa här hemma imorgon när jag är ledig & loke är på dagis.
ska även bädda rent i sängar, slänga massa papperinsamling, burkar & glas.
det är något som är så skönt nu när man har nytt kök, att man sorterar & kan ha ordning + att utrymmet i soptunnan räcker längre:-)

hundarna ska nog få sej en omgång i duschen imorgon också, klor ska klippas & luggarna friseras på lurvtussarna.

Inga kommentarer: