lördag 16 juni 2012

framstegen

regnar ute, loke står i duschen & jag ska snart ta fram snabeldraken å gå ett varv.
morgon/f-m har vi tillbringat med att skjutsa robert till resecentrum där dom skulle åka vidare med buss till kungsholmen med jobbet.

företags jippo med gott att äta å dricka, 3 kamp, bada tunna, basta å mkt mer:-) tråkigt att dom fick regn bara.

efter att släppt av robert åkte vi till stora lekparken på stan & tog sen en sväng ut till mamma å hälsade på. gick på en promenad & tittade på grisarna, hönsen & hästen. blev bjuden på lunch också. nu ska vi mysa lite framför tv:n innan jag ska städa lite.

ikväll kommer pernilla & sofia hit på lite tjejmys å lite gott att tugga på:-) trevligt värre

kör på med shape up, inne på 4 veckan & - 4 kg nu:-)
1 kg kvar då till mål. får se hur det går då:-)

önskar alla en härlig dafg/kväll

2 kommentarer:

Marielle sa...

Fan vad bra du är:)! Men väger du upp maten?

Johanna sa...

tack:-) känns riktigt bra. ja jag väger upp den om jag är osäker. det mesta har man koll på nu. men om det är något nytt så väger jag det oftast eller mäter.