onsdag 20 juni 2012

tröttast.....

sitter och kvällsfikar med loke, tröttare än tröttast (jag alltså)

snart dags å natta lillprinsen snart så han orkar upp på dagis imorgon.

imorgon ska jag fira pernilla, handla och fixa naglarna:-)
sen blir det lite pyssel här hemma & vila innan nattjobbet, sen ska jag vara långledig i 5 dagar, kör sen 3 pass till innan FL/semestern:-) äntligen & så himla behövligt!!!

med shapen går det kanon, - 5 kg på 5 veckor och knappt jag tror det är sant.
men så är det och jag är mäkta imponerad & stolt över mig själv faktiskt.
har nått mitt mål & inte har det vart särskillt jobbigt heller:-)

& jag tänker fortsätta hålla i det kan jag lova:-)
så himla värt det!

på fredag är det midsommar & den firar vi med mamma som fyller år, i stenö. + att vi ska äta något gott senare på kvällen. sen får vi se vad som händer.

annars i helgen så ska vi pyssla på här hemma. förbereda inför bodbygget å  så.

men nu ska jag ta & natta lokeman å sen slänga mig i soffan.

go kväll!

Inga kommentarer: