fredag 8 juni 2012

jippie

haft en bra dag idag trotts att jag vart trött efter nattens jobb.
vi började dagen med bad på hällåsen jag, loke & robert:-)
mys pys med bad hela förmiddagen, plus att relaxen var & är gratis nu i juni.
så vi passade på att bubbla lite också mellan aqua arenan.

passade även på att simma några vändor idag.
jobbigt må jag säga, men skönt.

efter bad, dusch & pyssel så åt vi lunch & fikade i cafeterian.
& loke var nöjdaste killen i världen.

efter hällåsen bar det av till e-center för lite shopping. li8te nya kläder till robban & nya springskor till mig på sportia:-D

+ vecko handling å ett besök till Ö&B.

hem å plockade å sorterade tvätt, åt middag & nattade övertrött liten loke.

sen har jag & robban (läs, mest robban;-) satt upp handtag på överskåpen å skafferi dörrarna i köket.
äntligen:-)

nu ska jag snart krypa ner då en ny arbetsdag (10-17) väntar imorgon igen.
& jag skulle kunna somna sittandes just nu:-( & vet inte hur jag ska palla med en hel arbetshelg:-S
men men.....

idag var det i alla fall dags för vågen & måttbandet å även denna gång med glatt besked:-)

- 9 hg  & -0,5 cm i midjan på 5 dagar:-)
grymt må jag säga.

så totalt -3,2 kg & - 3 cm i midjan på 23 dagar
känns otroligt skönt att det flutit på så bra som det gjort.
så nu får vi se om det fortsätter åt samma håll eller om det stannar av lite. men hoppas inte!
ska kämpa på. har ju bara 2,8 kg kvar till målis!!!

nä nu så är det sängdags.
go natt & trevlig helg!


Inga kommentarer: