fredag 8 juni 2012

torsdag/fredag

sitter på natt jobbet, hon snarkar & sover medans jag inte alls kan blunda & vila. men skulle behöva.
längtar tills imorgon då jag, loke & robert ska åka till badhuset å mysa:-)
efter det blir det handling för vår del & orkar å hinner vi & vädret tillåter så har jag lovat loke att vi ska cykla hem till mormor & hälsa på:-)

annars imorgon blir det lugnt, kyckling tacos till middag å fredags mys.
kanske hyra någon bra film.

sen jobbar jag dag på lördag & söndag:-S vilket känns mindre kul när man helst av allt bara vill vara med familjen å hitta på en massa skoj.

men snart är det semester. :-D  så jag ska inte klaga.

idag har vi bara vart hemma, jag fick sovmorgon till kl. 10 idag :-D
robert & loke var ut å klippte gräset imorse. sen stökade vi på hemma både inne & ute på baksidan,tvättat, hoppat studsmatta, cyklat & pysslat.

& på kvällningen så kom linus pappa & grävde upp lite rötter åt oss på baksidan, så vi kan börja med vedboden snart:-) grymt vill jag lova. hoppas på att pappa kan komma & jämna till underlaget lite snart också.

& idag kom skattepengarna också - jihoo:-)

imorgon är det också dags för vägning igen också. får se hur det går nu då efter min fuskkväll med brudarma i tisdags. men jag har hållt mig till min gräns på intag så det ska väl vara lugnt.

ska även mäta runt midjan imorgon då det var 2 veckor sen nu.

men nu ska jag försöka vila lite, så man orkar med allt imorgon.

trevlig helg & god natt

Inga kommentarer: