torsdag 13 december 2012

lucia

Dagen idag har vi startat med luciafirande på dagis.
så söta & duktiga så allihopa:-)

lite kallt var det då firandet var ute,  men vi överlevde:-)
& sången barnen gav ifrån sig värmde.

tog med mig mamma hem på Frukost sen & planerade lite inför julen.
men just nu orkar jag inte ens tänka på den.

usch, vill bara lägga mig ner & sova å vänta tills den passerat:-S
Älskar julen i vanliga fall.

men när man mår såhär & knappt orkar med något så orkar man heller inte lägga ner så mkt engagemang i det hela. tur jag har familjen som ställer upp i vare fall:-)

har knappt köpt några julklappar & blir bara mer å mer stressad över det, men skit samma.
det hinns väl med.

Idag ska jag iväg & sätta mig hos Ullis på Salongen för färg å klipp.
orkar egentligen inte,men blir nog uppiggande med lite förnyelse.
& blir skönt också, får väl sätta mig & sova medans hon donar på;-)
nej då, det ska nog gå bra & börjar verkligen bli dags för burret på huvudet att ses över.
var länge sen jag var iväg nu.

Idag kommer robban hem också, men kommer hem & vänder bara.
då dom ska på julbord med jobbet.

så ikväll bäddar jag ner mig i soffan med nå gott snacks till en bra film:-)
bara loke somnar så, hela denna vecka så har han vart omöjlig att natta på kvällen,lägger sig vid 19 tiden, men somnar inte förens 21. vad ska man göra!?

blir tokig. men han känner väl av att jag inte mår bra heller & blir stressad-stackaren.
så vi får se hur e.m/kvällen gå när han fick kliva upp kl. 6 imorse

Imorgon kväll ska jag iväg med jobbet på julbord, på albertina.
hoppas jag orkar & pallar med, men en liten stund i alla fall, för det ska bli trevligt  & god mat framförallt:-)

nä nu ska jag ta en tur ut med hundarna i skogen (tack å lov att skotrarna åker där)
sen göra sig iordning för någon timme i frisörstolen:-)

önskar alla en trevlig lucia.




Inga kommentarer: