måndag 17 december 2012

doktorn

en måndag med -1 & lätt snöfall idag.

nyss vart ut med hundarna på promenix i skogen, himla glad att dom kört upp spår med skotrar där så man kan ta en lång promenad i skogen & slipper gå efter vägen som känns allt annat en bred för stunden.

helt slut nu efter denna lilla tur.
så blir väl till att vila en stund nu då innan jag ska till doktorn igen & få höra om mina provsvar & ev. sjukskrivas. sjukskrev mig ju själv förra veckan & hoppas jag får fortsätta vara hemma.
för jag orkar verkligen inte jobba (tyvär - för ens dröm är väl inte att gå hemma)

men när man mår såhär, blir helt slut av att göra småsaker så funkar det inte.
hela helgen har bestått av vila i princip.

i fredagskväll så var jag ju på julbord med jobbet på albertina & det var himmelskt gott & trevligt:-D
avslutade kvällen direkt efter & for hem, la mig i soffan & slocknade direkt.

i lördags åkte vi å handlade& loke fick träffa tomten på coop.
& på e.m drog vi igång med lussebullsbak innan middagen & lördagsmyset

igår var vi på kalas hos frida en stund med massa gott fika & en trevlig stund:-)
& kvällen avslutades med filmen på fyran "smekmånaden"

inatt har jag sovit oroligt & drömt massvis med mardrömmar :-S
jag hoppas detta kan få en vändning nu snart & att en behandling sätts in fort nog.
så man kan blir som vanligt igen, minns knappt hur det känns.

men nu ska jag ta mig en stödvila innan det bär av till doktorn.

önskar alla en bra dag.


1 kommentar:

Marielle sa...

Ska du få B12-sprutor? Varför har du denna brist? Du äter väl som du ska?