måndag 21 januari 2013

kuratorn

då var även denna helg förbipasserad.
robban är tillbaka i ludvika & loke på dagis.

helgen har bestått av lite städning här hemma, 5 årskalas hos tilda & på lördagkväll var jag ut & åt med sara å frida på den nya rest. i stan - struprennan.

super go mat & suverän mat - tapas:-)
yummie*

kan verkligen rekommendera det stället & dit kommer jag säkerligen gå igen.
en riktigt mysig kväll & trevlig framförallt.

igår var jag med loke på skidskolan & sen for vi till mamma på lunch å lite fika:-)

idag ska jag fylla i papper till försäkringskassan & få det iväg postat.
ett helt företag att få ihop det där.

vid 15 tiden ska jag iväg till kuratorn igen.
går ju dit varannan vecka & det är bra å behövligt.

var ju även till doktorn i torsdags & fick förlängd sjukskrivning.
jobba 25% & resten sjukskriven tom 3/2.
sen kanske man kan börja med 50 %

fick även B12 tabletter utskrivet av denna doktor då hon ändå tror att mitt mående till stor del ändå beror på att jag har lite försänkt värde på det.men att det är en kombo av både brist på b12 & utbränd.

så jag hoppas det vänder snart så man får må som en människa igen.
men 6-7 piller att hålla reda på varje dag & komma ihåg att ta är inte bara.
snart dags att skaffa dosett;-)

nä nu ska jag koka lite kaffe & sätta mig ner & fylla i pappren till f-kassan.

ha en bra dag.

Inga kommentarer: