torsdag 17 januari 2013

försäkringskassan

inatt har jag gjort ett provpass på jobbet, gick väl ändå okey.
men är mer än trött nu & inväntar att försäkringskassan ska ringa upp någon gång så man kan vila lite innan jag ska iväg till läkaren 14.30 & få förlängd sjukskrivning.

imorse var det bara att ta fram snöslungan igen när man kom hem, för det hade kommit minst 1,5 dm till i natt. så nu hoppas jag det kan hålla sig lugnt ett tag

idag kommer i alla fall sambon hem - efterlängtat!
& efter läkarbesöket ska jag hämta hem bästa lill prinsen från dagis.

sen blir det mys pys fram tills jag ska iväg igen & göra ett nattpass.
i helgen ska loke på kalas till tilda som fyller 5 år.
& på kvällen ska jag ut & äta med tjejerna, ska blir trevligt & mysigt.

på söndag är det dags för skidskola för loke igen:-)
förhoppningsvis så håller sig temperaturen nere denna helg så vi kan åka på det + att kurt kan komma & hjälpa oss med att installera 2 nya element:-)

nä försäkringskassan verkar ha glömt mig:-S så jag slår omkull mig en stund jag då..

Inga kommentarer: