tisdag 29 december 2009

Julen i sej...

ja här har jag verkligen vart dålig på att uppdaterat:-S

Men tiden har inte funnits & räckt till helt enkelt....

Vi har hunnit firat jul & den var alldels jättebra & lagom. vi firade här hemma i Borg & våra familjer kom hit & firade med oss:-D

en massa fina klappar, god mat & gott sällskap.
& en loke som egentligen inte riktigt förstod så mkt av det här med jul & julklappar varför alla var samlade.

men nöjd & glad ändå vår lille prins:-D

jag har även jobbat förra veckan & det känns bra att vara tillbaka på åsgården, även fast att det är jobbigt emellanåt.

Ska även jobba på lördag & söndag denna vecka.
sen vet jag tyvär inget mer, försöker söka det få jobb som finns på arbetsförmedlingens sida, utan någe vidare resultat.

men men, min tur bör väl komma den med snart.

I alla fall så är robert julledig denna vecka, lika så loke & det är så skönt att vara ledig hela familjen. trotts att tiden går alldeles för fort.

Idag har vi vart ute i trönö hos pappa m. familj.
blev bjuden på frukost när vi kom dit imorse & sedan fick loke vara inne med sin morfar & kicki, medans jag & elin gick ut till hästarna & stack iväg på en härlig men kall plumstur i snön:-) & robert drog lite el.

blev kvar hela dagen nästan, bjuden på Lunch & loke sov middag där.

sen for vi hemöver & jag for in till stan för lite handling & shopping.

& sen har vi mest bara vart, tittat på tv & så.
men nu ska jag krypa ner.

ska försöka plinta ner någon rad imorgon också.
hej svejs.

Inga kommentarer: