onsdag 16 december 2009

onsdag....


(kladdig liten loke på skötbordet)

Nyss kikat på Bonde söker fru en sväng.
& ska snart sätta mej ner & boka resan till Kreta :-)

Väntar även på att Robert ska komma hem, men han sitter fast i bilkö uppöver sundsvall.
så han kommer nog hem sent, tyvär* men en dag tidigare i alla fall & det är skönt:-D

Idag så har jag sovit länge:-) steg upp vid 11 & sen var det bara att gå ut med voffarna i snövädret (har kommit jätte mkt snö nu & det är så härligt) sen va det bara till att skotta gårdsplanen igen, in & äta lunch & så har jag hållt på lite i lokes rum, skruvat fast gipsskivor & rivit tapet.

Sen for jag & hämtade lillprinsen hemma hos mamma & som jag längtat efter honom.
blev kvar en liten stund på kaffe & busade i massor med loke.

sen så for vi hem & då var det läggdags för honom nästan på engång.

Imorgon medans loke är på dagis så ska jag åka till Cfl & höra mej för om utbildningen jag vill gå & sedan iväg & handla lite klappar, försöka i alla fall. Jag brukar då ha så bra fantasi när det gäller klappar & presenter, men icke sa nicke.

ska nog åka & handla imorgon med, så är det avklarat....

nä nu ska jag ta mej en kvällsmacka & skriva shoppinglista.

bye*

Inga kommentarer: