måndag 28 maj 2012

dags å jobba

ska snart bege mig iväg å jobba en x-tra natt.

dagen har bestått av bullbak för fulla muggar inför kickis 50 årsdag på onsdag.
sen har jag vart å hämtat ut "vår middag" kartong & köpte lite nödvändigt på dollar innan jag hämtade loke på dagis.

någon mer som testat "matkasse"?
är ju helt suveränt bra & enkelt.
rekomenderas verkligen.:-)

har för övrigt vart helt slut idag, vilket säkerligen beror på helgens bravader med alla tjejjer:-)
fredagen tillbringade jag ju med några av grannbrudarna på gatan & på lördag så var vi ju hos frida nästan hela ligan & hamnade till slut ute i mohed på "rockabilly" kvällen. kikade & diggade till Top cats vilket jag tyckte var bra:-D

mkt tok å stoj, men mkt skratt bjöds det på.
+ att jag, Johanna & bror hennes fick åka cadillac - inte illa;-)

igår firades morsdag, robert firade sin mamma mitt på dagen & på eftermiddagen så blev vi bjuden på Middag & gott fika hos mamma:-)

sen var även denna helg över.

jobbar 2 dagar till denna vecka å sen är det fredag & vi beger oss på kryssning & firar kicki:-)
ska bli skoj,

nä nu ska jag packa ihop & bege mig till jobbet.

så go natt på er då:-)

Inga kommentarer: