torsdag 24 maj 2012

nagelfix



idag är det varmt å skönt ute redan nu på morgonen:-)
härligt!

har vart å lämnat loke på dagis & tagit en promenad med voffarna.
snart ska jag ge mig iväg & få naglarna fixade, vilket ska bli jätteskönt då det var ett tag sen nu:-)

efter naglarna ska jag ta mig en tur in på Lindex & köpa en ny mascara å titta efter någon/några fina toppar/linnen.

sen blir det väl hem till veden efter det.
köra på lite idag med, det minskar sakta men säkert & snart är årsförbrukningen klar för denna gång.
sen ska bara den nya boden byggas & veden ska in!

skönt att få veden gjord i tid för engångs skull.

ikväll kommer robbelirobban hem också<3
längtas*

men jag ska iväg å jobba natt, så jag hoppas vi hinner ses en liten stund i vare fall.

i helgen är jag ledig & imorgonkväll ska vi till en av grannarna (eva-lena) på en av våra tjejkvällar vi har här på gatan lite titt som tätt, så det blir skoj:-)

på lördag har vi fullt upp här hemma (som vanligt) ved, rivning av en bod, plantera blommor & stöka på gården. loke ska få vara med mamma tills på söndag & jag ska iväg med mina pinglor till frida på lördag kväll. så det blir dubbelt upp med "festligheter" denna helg, men super skoj.

på söndag är det morsdag & jag ska då fira min mamma. men vet inte vad jag ska ge henne riktigt. någon med förslag??

idag ska jag ställa mig på vågen också å se om det hänt något. en vecka sen jag körde igång.
ska bli spännande & se.

men nu ska jag ge mig iväg till söderala salongen å carro så jag blir fin om naglarna:-)

ha en bra dag allesammans


Inga kommentarer: