tisdag 22 maj 2012

nu så är det dags

sitter på nattpasset. jobbet sover & jag ska försöka få mig lite stödvila snart jag också:-) länge sen sist, men det är verkligen fullt upp med allt just nu:-S fattar inte hur fort en dag kan gå & dygnet skulle behöva fler timmar. men allt rullar på, jobbar, rustar, för tillfället vedar vi i massor & försöker få lite ordning på gården....(omöjligt känns det som) men det går lite framåt. snart ska bygget av ny vedbod & bod starta. förhoppningsvis klart innan juni är slut, för då vill jag att all ved ska ligga inne i den! har dragit igång med träningen igen, vilket känns otroligt skönt. + att jag verkligen håller koll på mitt kalori intag & min träning på www.shapeupclub.se vågen hade ökat lite väl mkt på sistonde & nu måste jag verkligen skärpa mig & efter en snart veckas användning & kör all in på träningen så känns det riktigt bra:-) har 5 kilo i målvikt än så länge & det på en 10 veckors tid & det ska jag fixa så är det bara!!! men bara några dagars användning så har det minskat lite på vågen redan & i midjan med....så jag hoppas det håller i sig. men jag vill se störst förändring i kropp & kläder. vikten spelar väl inte störst roll. för 70 kg till mina 172 cm är väl egentligen inget konstigt, men det om man tränar & ligger i & inte som jag - ligger på sofflocket å slöar & byxorna knappt går igen längre! men det fick mig att vakna till i alla fall! så nu får vi se här hur det går. började ju faktiskt springa igår igen för första gången på 3,5 år & det kändes toppen. tog en tur även ikväll & ja det flyter på. 5 dagar på crosstrainern & minutrarna ökar för varje gång. så som sagt detta ska jag fixa!!! men nu ska jag blunda en stund. go natt!

Inga kommentarer: