tisdag 22 maj 2012

städtag

städar & donar för fullt, borde väl vila egentligen efter nattens jobb. men känner mig pigg så jag kör på! (+ att jobbet faktiskt sov rätt bra inatt så jag passade på att slumra lite jag med:-) nyss intagit lite lunch å nu sitter jag med en kopp kaffe innan det fortsätter med stöket. imorse stack jag ut med vovvarna på en rask promenad & därefter ställde jag mej på crosstrainern i 20 minuter. känner mig så grymt taggad i detta nu så det blir väl mest läsning om träning å mat här ett tag framöver. inte för att visa er att jag gör si & så, utan mer för att "bokföra" denna tid för mig själv + att det peppar en lite x-tra!:-) ska hämta loke vid 14.30 idag & sen ska vi över till Jesper & fira honom på 1 årsdagen, stor stora killen & loke ser fram emot det som sjutton. fick ju vara med å bestämma paket å allt igår:-) tror mamma skulle komma förbi en sväng sen också & ikväll väntas ju tv - kvällen fylld med outsider, Desperata husfruarna & GCB. :-) imorgon är jag ledig & ska ställa mig på vedbacken å försöka få bort lite mer av veden. sen har jag inga större planer. poa på lite i trädgården i vare fall. men nu ska jag fortsätta med mitt innan det är dags att göra sig klar för att hämta loke å gå på kalas. ha en bra dag i solen å värmen:-)

Inga kommentarer: