tisdag 29 januari 2013

idag....

idag var loke mkt piggare tack å lov.
så idag är han på dagis, men blir ingen gympa idag, då han är snorig & lite hostig på natten.

så just nu har jag precis betalat räkningarna för denna månad & ska snart göra iordning lite lunch & ta en dusch.

13.30 idag ska jag till Bm på besök.
ja för er som inte redan vet så kan jag väl skriva det nu då, sprida nyheten & släppa bomben;-)

1/8 kommer familjen utöka med en familjemedlem å loke ska bli storebror:-)
lycka, skräckblandad förtjusning & underbara känsla:-)

Är i v. 14 nu & idag hoppas jag vi får en tid till RUL.
idag ska även blodprover tas, vikten vägas, magen ev. mätas & hoppas hoppas på att få höra hjärtljud:-)

i v.7 så var vi iväg till hudiksvall för att kolla så att det lilla grynet låg där det skulle.
pga mitt X/utomkveds - 09 så kollas man alltid upp efter sånt.
& då fick vi minsann se en liten böna med pickande hjärta.
Underbart:-)

så nu längtar jag verkligen tills RUL:et.

i själva graviditeten har jag hittills mått bra förutom illamåendet som slår till då & då.
tack å lov att jag redan äter lergigan mot min oro/ångest som faktiskt också dämpar illamående:-)

så nu kommer ni få följa mig/oss i vår graviditet här i bloggen ett tag framöver:-)
men kommer ju såklart skriva om annat med;-)








1 kommentar:

Jessica E sa...

♥♥♥