tisdag 29 januari 2013

BM-besök

sitter & smuttar på lite thé.
ska snart bege mej ut med hundarna innan det är kväller här i stugan & får såklart inte glömma bort att ställa ut soptunnorna tills imorgon.

idag har jag ju vart till MVC, tagit prover, bltr, vikt & samtalat lite.
alla värden bra, BMI normalt (om det nu finns något normalt;-)
inga hjärtljud fick jag höra. stränga regler i detta j*kla landsting på det.inget före v.20 så det var det.

& ingen tid för RUL bokades då hon inte hade några lediga fredagar eller lördagar i sin tidbok från hudik.
så imorgon får jag ringa upp till hudiksvall och boka en tid & hoppas dom kan fixa en fre eller lör så robban kan följa med!

annars borde man ju få boka i gävle väl?

blev även flyttat datum till 31/7 istället så får vi se vad UL säger sen.
Så nu ska jag inte till BM förens v. 24.

efter BM så for jag till dagis å hämtade loke & sen vidare till ullis för att få prinsen frisserad äntligen. som han längtat. så nu är han nöjd minsann lillgrabben:-)

sen for vi till mc donken för "middag" eftersom det inte blev någon gympa idag.
var inte så fel det heller.

hem för bompa & sen nattning av lillprinsen
& snart är det min tur. måste ut med hundarna nu så jag hinner in å se Micke & Molly:-)
så god natt








Inga kommentarer: