fredag 1 februari 2013

försäkringskassan,jouren, RUL & jobb natt

gäsp* jobbat inatt å trött å slut. inväntar att försäkringskassan ska ringa upp innan jag kan lägga mig å vila.
lösa ett å annat med min sjukskrivning & mina arbetade timmar under den senaste tiden.
allt bara snurrar så jag hoppas det går bra;-)

ska även till jouren i e.m & förnya sjukskrivningen, men denna gång försöka mig på att jobba 50 %.
hoppas på att det ska gå bra:-)

& ikväll ska jag till Ullis på grannfest så det ska bli trevligt. hoppas kunna hålla mig vaken;-)
men det blir nog inga problem, brukar alltid bli en massa tok å skratt vid dessa tillfällen.

& köpte lite alkholfritt bubbel igår som jag ska ha med med mig till maten ikväll, så jag hoppas det smakar:-)
ska dit innan & hjälpa henne lite innan med dukning, fördrink & lite annat smått å gott innan:-)


Igår så fick vi äntligen en tid till rutin UL:-)
9 mars är det dags, perfekt att man kan få komma på en lördag också.
trodde liksom inte man fick det i detta landsting, så tummen upp för det då:-)
känns skönt att ha det inbokat nu i vare fall!

nä nu ska vi se om f-kassan kan få fingrarna ur å ringa upp snart så jag får vila lite snart!
jag säger då det ja, mer jobb å vara sjukskriven å vilken stress dessutom!

trevlig fredag




Inga kommentarer: