onsdag 17 augusti 2011

återigen semester:-)

nyss hemkommen från en tur på stan & en lunch med sara:-)
& idag gick jag av med en härlig känsla i kroppen till härlig sol & värme ute.
3,5 veckors ledigt igen:-D

ska ta tag i lite stök här hemma innan jag hämtar loke på dagis.
ska nog försöka klippa gräsmattan sen också, tror inte loke tackar nej till det då han "älskar" att vara med på det:-)

sen kommer syrran hit ikväll också, lite film, chips, dipp & mys* så det ses verkligen fram emot:-) vill någon joina oss så välkomna.

hoppas på att hon sover kvar med mig så jag får lite sällskap:-)

imorgon är det torsdag igen & robban kommer hem igen:-D
han ska då köpa med sig kakel hem, han får välja & jag tror det blir bra.
han hade hittat något snyggt på Bauhaus:-)

Och imorgon efter jag lämnat loke på dagis så ska jag nog ta en tur i spåret igen, då det blev vila idag igen:-S & så ska jag in på Druvan & russinet på lyxbehandling:-D

& på em/kvällen så ska jag å loke göra ett besök till fröken fredriksson m. barn:-)

Inga kommentarer: