måndag 22 augusti 2011

vardag igen....

sitter & tittar ut på regnvädret & loke kikar på film.
helt rätt en sån här dag.

idag har han vart på dagis till kl.14 & jag har mest tagit det lugnt och plockat lite här hemma.

nu inväntar jag katti m. barn, men dom verkar inte dyka upp. kanske glömt dom skulle komma:-S

annars vet jag inte vad vi hittar på. spelar något spel & pysslar lite.

i helgen så firade jag min 26 årsdag. började med att fira med familjen med smörgåstårta & annat gott. hade önskat mig pengar & fick några slantar. så det tacka man för:-) fick även ett presentkort på team sportia (så jag kan köpa nya springskor) presentkort på någon behandling & en övernattning på valfri ort med hotell, mat & dryck:-)

en lugn & skön dag.

på kvällen kom några av mina fina pinglor hit för att fira med mig.
kräftskiva stod på schemat & en riktigt trevlig sådan blev det:-D
så himla glad för att tjejerna ville dela kvällen med mig. & trotts att jag sagt ifrån firande & presenter så dök dem ändå upp med så himla fina & tankevärda saker. tack alla ni gulliga*:-D

avslutade kvällen med en liten krogrunda på olles & det var väl ändå helt okey, förutom att DJ:n inte ville spela det man önskade - så tummen ner för det!!!!

så än engång, tack för en toppen dag/kväll:-D

igår var vi bara hemma & tog det lugnt.
orkade inte så mkt mer.

loke fick åka lite fyrhjulling uppe i skogen & sen pysslade vi på lite här hemma.
hyrde på kvällen film via www.headweb.se (sream 4 på robbans begäran) men helt världelös må jag säga!

tror jag ska hyra en film ikväll också, har några filmer jag är sugen på att se.
som svinalängorna tex.

nä nu ska jag gå ner & skifta lite tvätt i maskinen.
önskar er alla en fortsatt bra dag i regnet som bara öser ner.

Inga kommentarer: