onsdag 24 augusti 2011

närmar sig....

sitter med kvällsmacka och kikar på criminal minds.
men snart blir det sängen då det är mkt att stå i imorgon:-)
efter loke blivit lämnad på dagis så ska jag & mamma till bollnäs. shoppa loss lite (för bla. mitt presentkort på team sportia) äta lunch & till sist lämna in bilen på lagning.

efter det är det dags att hämta loke å sen ska frida komma hit å hjälpa till med lite inför lördagens 30 årsfest för robert.

skulle kanske ta & handla i samma veva så man kan förbereda allt på fredagmorgon.

blir i vare fall matpaj, sallad, bröd & ost till varmrätt
& till efterrätt blir det antingen jordgubbspaj/ananaspaj eller kladdkaka med chokladglasyr. men lutar mest åt paj med glass.

men det löser sig:-)

idag har jag & loke börjat dagen i Finnicka hos Vickan, så jag fick göra om naglarna:-D + lite fika & surr på det.

for sen hem & donade lite innan jag, loke å mamma hämtade farfar & Estrid för en tur till albertina & massa god mat:-D

efter en trevlig e.m i skärså, så skjutsade vi hem dem igen & sen tog vi en tur till Skokanonen för inköp av nya gympadojjor till loke. & det blev bara 50 kr. då jag hade ett fyllt stämpelkort, så det var ju toppen:-)

åkte sen hem för att klippa gräset, duscha loke å natta.
sen dess har jag plockat å städat lite här hemma. ska städa lite bättre tills på lördag:-)

kvällen har jag avslutat med en massa soffhäng.
& nu blir det kväller.
så go natt:-)

Inga kommentarer: