fredag 25 november 2011

el stokholmo

sitter å vet inte vad jag ska göra:-(
morgonen/ fm har vi ägnat åt veckohandling & en kaffe hos pernilla.
nu är robert i fullgång med att måla murstocken & skära till plåten som ska ligga under kaminen. själv har jag precis packat det som ska med till sthlm. & nu vet jag som sagt inte vad jag ska hitta på, loke ska inte hämtas förens kl. 15.

& blev så himla besviken nu när jag skulle packa ner en av mina nya toppar som jag haft 2 grr & tvättade den igår för första gången. då är den trasig:-( så nu ska jag åka in på Kennings & se om jag kan få byta den. var väl därför den var så billig;-)
eller så får jag hoppas på att det finns kvar, köpa en ny för samma billiga peng & aldrig tvätta den;-)

nä då, men annars är allt i sin ordning. bara sminkväska & ett par skor som ska ner i väskan innan jag beger mig.

vid halv sju ska vi åka jag & frida å det ska verkligen bli skit skoj!
bara hoppas på att vi hittar nu då;-) tur vi har gps.

& imorgon kör vi på kista gallerina hela dagen & en ev. utgång på kvällen. gillas i massor:-D

nä nu ska jag plocka lite här hemma, kanske plocka ur diskmaskinen & sen får jag se vad jag hittar på.

får önska er alla en trevlig helg å 1:a advent.

Inga kommentarer: