onsdag 23 november 2011

onsdag & grey´s

fikar smoothie & ägg innan det är dags att krypa ner. ännu en morgondag med jobb väntar 9-16.

jobbat idag också & den dagen gick all världens fart, haft mkt pyssel för oss idag jag & J. men det är skönt när dagarna springer iväg:-)

efter jobb & dagishämtning så var det bara till å köra igång med en tvätt, elda & laga mat.

Även mamma kom förbi en sväng & höll oss sällskap & ingen vart gladare än loke.

blev mat, kaffe & surr.
nattade loke vid 19 & sen har jag sorterat papper, vikt & sorterat tvätt.
sen var det ju bara till å slå sej ner i soffan å kika på arga snickaren & GREY´s såklart:-D

får hem robban imorgon också, himla skönt:-)
+ att jag är ledig på fredag.
så då hinner vi umgås en hel del innan jag & frida åker ner till kirti i bromma över helgen. längtar som sjutton nu.

blir räkor, vin & massa gott på kvällen när vi kommer fram:-)
& på lördag intar vi Kista gallerian för lite shopping, god lunch & mys.
blir middag & en ev. utgång på lördag:-)

på söndag hinner vi nog inte så mkt mer än brunch & mys innan vi beger oss hemöver igen.

men som sagt ser verkligen fram emot helgen:-D

trappen här hemma börjar fyllas på med grundfärg eftersom & snart ser jag ett slut på det hela:-) men mkt jobb återstår.

men bra blir det.

& jag kör på mitt Lchf, men vet inte om jag minskat så mkt mer på vågen från förra veckan. men det har inte ökat i alla fall.
mätte midjan här omdagen också, så ska fortsätta med det också.
kanske lättare att se skillnad då & ja på kläder såklart.

men nu har jag vart utan bröd, pasta, potatis & mjölprodukter i 3 veckor. fast med lite fusk på helgerna då:-( men men, inte hela världen.

men kämpar på i vare fall

nä nu så ska jag göra kväller, så man är pigg å alert imorgon.

go natt*

Inga kommentarer: