måndag 21 november 2011

helgen....

måndag igen & idag har dagis å jobb stått på schemat.
efter allt det så for vi hem, gjorde mat & mös till bompa.
fick även kvällsbesök av frida ikväll, så trevligt så & verkligen länge sen.mkt kaffe & massa surr:-D
hon åkte hem för en stund sen & snart ska jag göra kväller.

imorgon är jag ledig & ska försöka få lite gjort här hemma (bla trappen) & sen ta en fika med Ullis & jesper såklart:-)

på onsdag & torsdag kör jag dagsjobb igen & på fredag är jag hemma å ledig med Robert & loke:-)

men på kvällen tar jag & frida bilen å drar ner till Kirti i sthlm & stannar över helgen, ska blir super skoj & mysigt:-D

i helgen som var så har vi här hemma donat lite, robert har tapetserat en väg i köket/matrummet & det känns jättebra med den tapeten vi valt.

Har även fortsatt lite med trappen, slipat den & grundmålat 2 steg för att se om det blir bra å ja verkligen, så det blir väl 2 strykningar med grundfärg innan jag kan måla riktigt. men vad ljust & fräscht det blir:-)

& i lördags så var det du tjejkväll med middag, Bio & utgång:-D hur kul som helst & trevligt. Mkt skratt framförallt å herregud vad en del människor kan "skämma" ut sig utan att ens bry sig *ha ha* men det roade ju oss en hel del.

fler sånna kvällar & nästa gång ska du med jessica!?;-)

men nu ska jag natta så man är pigg & alert imorgon (förhoppningsvis)





Jag & pernilla på "Olles"

2 kommentarer:

Melle sa...

Vart va ni ut? Åt ni middag ute med? Du är iaf jättesöt i den tröjan Johanna :). Roligt att komma iväg och göra nått utan att vara mamma med:).

Johanna sa...

vi var på Oleary´s, men åt ute på tassili innan bion.:-) men tack så mkt, gillar den super mkt & köpte den ute på kennings brevid team sportia:-) ja super skönt att komma ut lite å bara vara johanna:-)