torsdag 17 november 2011

vägning å på rätt väg.

nu sitter jag med en kaffetår å loke sitter å äter middag.
ska snart ta mig en dusch & göra mig iordning, så jag är redo för nattens jobb som väntar.

idag efter nattens arbete så for jag iväg till Caroline i söderala och fick naglarna fixade å blev så himla nöjd:-)

efter det for jag vidare till coop å veckohandlade & sen hämtade jag loke på dagis. for sen hemöver & la mig å vilade.

robban kom hem från sthlm igår så han har ägnat dagen idag åt att spackla i matrummet och bakom kaminen & nu är han å hjälper Mikael & camilla att tapetsera i deras nya boende.

har idag också ställt mig på vågen då det var 1 vecka sen sist å det har faktiskt minskat med hela - 1,5 kg *känns toppen* så nu är det bara till å köra på, så är förhoppningsvis dom där 5 kilona jag gått upp borta:-)

så jag ger det några veckor till med lchf & kör på stenhårt!

jobbar i alla fall 1 natt till nu & sen är det helg igen:-D
imorgon blir det mest vila och lite pyssel här hemma. & på e.m ska jag iväg & få luggen klippt av ulrika.

på lördag ska loke vara hos sin farmor & göran & vi ska dona på här hemma & på kvällen ska jag ut å äta, gå på bio & gå ut med några av mina pinglor (jessica, moa & pernilla) ska verkligen bli super skoj & trevligt å nu längtar jag som en toka!!!

nä nu ska jag fylla på i kaffekoppen.
önskar er en trevlig kväll*

Inga kommentarer: