tisdag 15 november 2011

tisdag & tjejkväll....

med moa, DH, kaffe & surr:-)

nu sitter jag & kikar på Criminal minds men ska snart sova.
lokeman var väldigt orolig ikväll - mörkrädd stackaren, så han ligger i vår säng nu och sover. så det blir väl en stökig natt kan jag tänka.

idag har jag, frida å A-K vart & hälsat på sara, micke och deras söta lilla knyte oscar:-D super mysigt.

uträttade efter det lite ärenden & hämtade loke på dagis.
skulle ju så stort fortsätta med trappen idag, men får ta det imorgon istället:-)

skulle även köra zumba med moa ikväll, men känner mig helt slut efter 2 raska promenader idag.

imorgon är jag & ledig & hemma på dagen. då jag ska jobba natten & loke ska sova på dagis sen. får se vad vi roar oss med, men katti & tilde kommer en sväng på f.m i vare fall så det blir trevligt:-)

men nu ska jag göra kväller här i stugan.
så go´natt

Inga kommentarer: