torsdag 15 december 2011

15:e

sitter ännu en gång på jobbet å jobbar natt.
ont i bihållorna så det bara sjunger om det:-( men renexin, sinonova & nässpray borde lösa problemet rätt snart.

sista natten, 3 av 3 för denna vecka. imorgon är det äntligen helg:-)

ska åka & handla direkt efter jobbet imorgon tänkte jag så är det klart & gjort!
sen hem & vila lite innan det kommer hem någon från folksam på möte & går igenom våra försäkringar. känns lite onödigt men är säkert bra.

ska se till att bjuda på nå gott till kaffe så går det x-tra bra;-)

på e.m/kvällen ska vi äntligen åka & fira Lea på sin 6 årsdag i efterskott:-D
så det blir trevligt att umgås lite innan jul också.

annars i helgen ska trappen målas & göras klar(förhoppningsvis) sista tapeterna ska upp & ved ska tas in!!! 3 måsten som känns väldigt viktiga faktiskt.

sen till veckan jobbar jag måndagdag & onsdagkväll, sen har man fullt upp.
ska ju även iväg & få julfina naglar på tisdag:-D längtar så då mina växt som ogräs nu. får se om det blir något juligt eller neutralt. ska ju liksom passa till nyår också.

återstår att se.

Idag fick jag i alla fall hem lite julklappar jag beställt:-) filmer till loke, en skiva till mamma & en dvd samling till mig - "how I meet your mother":-) & så lyckades jag även hitta en bra sida där man kunde göra egna almanackor till ett toppenpris & få dem innan jul fast jag var så sent ute. www.photobox.se kan verkligen rekomenderas:-) dom hade stoppdatum den 18/12.

så det känns skönt att så många klappar blivit klar på så kort tid nu:-)
tar resten till veckan som sagt.

nä nu ska jag försöka blunda lite.
natti*

Inga kommentarer: