onsdag 14 december 2011

natten

sitter på jobbet i skrivande stund.
J sover & snarkar, själv har jag suttit med fotoalmanackor till lokes mor&farföräldrar.pyssel pyssel.

hoppas hinna få dem innan Jul.

idag har loke & jag vart hemma, klev inte ur sängen förens halv 11. latapor;-) men så in i norden trött.

klädde oss & gick ut med vovvarna i halkan & sen in å fick i oss frulle/brunch:-)

tog sen å tvättade, plockade lite, loke badade & jag tog en dusch innan det bar iväg till mamma där loke sover inatt. då han ju fortfarande inte är helt pigg. låter som en liten kråka när han pratar lillpluppen. annars bara lite snorig & hostig. får vara hemma tills på måndag nu så hinner han ta igen sig riktigt.

efter en kaffetår hos mamma så for jag hem, åt lite mat & tog sen med mig hundarna till pernilla & lars där dom sover inatt. lite kaffe & surr & sen vidare till Frida för att fira henne på sin födelsedag:-D bästa tjejen, bjöd på så god smörgåstårta & annat gott fika bröd.

tyvär så kunde jag inte stanna någon lång stund då jobbet kallade, men lite hann vi umgås.

imorgon kommer robert hem äntligen & han har vart i västerås denna vecka. nytt jobb å allt & det verkar fungera bra:-) men han är saknad.

nä nu ska jag ta & lura lite på kudden en sväng jag å.
natti

Inga kommentarer: