tisdag 18 december 2012

lergigan

jaha då ligger man på detta sofflock igen.
efter dagislämning & promenaden med vovvarna är jag nu trött som en gnu.

& förlåt för alla mina negativa inlägg just nu;-)

igår var jag till doktorn & tydligen så visade B12 strax under det normala nu, så jaha. ingen behandling för det nu då.

fick istället med mig lergigan mot oro hem + att han tror som kuratorn att jag har utmattningssyndrom (på väg in i den berömda väggen/utbränd) men att jag såklart ska komma tillbaka på besök & kanske sätts B12 tabletter in ändå. sjukskriven tom 24/12 till att börja med, sen får vi se hur det ter sig.

ska till kuratorn på fredag igen så vi får se vad vi kommer fram till då.
så är läget nu för er som undrar.

i e.m ska frida komma hit & baka pepparkakor med oss, så det blir trevligt och mysigt:-)

imorgon ska jag o loke till jessica & fia på middag om jag känner mig skapligt pigg.
ska försöka åka & handla någon julklapp också innan.
men får som sagt se hur det känns imorgon.

nu ska jag vila lite & sen försöka plocka undan lite här hemma.



Inga kommentarer: